dimecres, 29 d’agost del 2007

Tornem-hi NO TOTA LA CULPA ÉS DE L'ALCALDESSA

NO TOTA LA CULPA ÉS DE l'ALCALDESSA

Torno a reobrir el Blog perquè els fets que estan passant a Malgrat de Mar s'ho mereixen, i pels ànims i suports rebuts, gràcies.
Està molt malament que tallin els arbres, és un passeig molt maco aquest i bonic i és clar que s'ha de respectar aquesta zona i arbreda!
Però clar, s'ha dir que no tota la culpa és de la Sra. Conxita Campoy NO!! des del punt de vista de ciutadà estic veient que aquest està sent un acte totalment partidista!!! els partits polítics estan aprofitant aquests fets per fer campanya i per intentar enfonsar a Conxita Campoy, i amb això no estic d'acord.
Tots els grups o la majoria van aprovar aquest projecte, però al veure que alguna gent del poble no està d'acord, els grups polítics com Ciu, Erc i Iniciativa els Verds han aprofitat per sortir al carrer no per anar en contra de la talada d'arbres, sino per anar en contra de la persona de l'alcaldessa.
Han aprofitat aquests fets, ja que és l'unica vegada que ha passat alguna cosa similiar en el seu mandat, per intentar fer-li boicot. Estic totalment segur que si ara l'alcaldessa fos Neus Serra, la gent també hauria sortit al carrer, però com no és així doncs apa, Neus Serra a fer-se veure allà...
Jo no em decanto per cap partit polític, però des d'aqui dono els meus ànims a Conxita Campoy i em poso en el seu lloc com a representant del poble.
Conxita no estàs sola, de 18.000 persones no totes van en contra teu sino algunes que aprofiten la seva ràbia acumulada de que continues sent alcaldessa.
Reitero que no dóno des d'aquest blog cap favoritisme a ningú, però dóno ànims a la Sra. Conxita Campoy perquè molts de nosaltres sabem que no ha estat cosa només d'ella.
ÀNIMS IL.LMA. SRA. ALCALDESSA

18 comentaris:

Anònim ha dit...

em sembla increible la teva raonacio
i es que si malauradament es ella la que te al cap ficat una cosa i no vol acceptar les circumstancies
ara per ara es ella la unica que pot aturar aixo
i u fara? No perque te el seu propi orgull
en el cas dels partits politics no van ser els que ho van promoure sino gen del poble gen de la vila del carrer... i que ells com totom tenen el dret a actuar com un ciutada...
SALVEM CAN FELICIANO

Anònim ha dit...

Jo tampoc acabo d'entendre el teu raonament, si és que realment has estat "al peu dels arbres" aquests dos dies. Si juguem a fer politicaficció pensant que passaria si Neus Serra fos alcadessa, segur que la gent hauria sortit al carrer a queixar-se, però també estic del tot segur que ni ella ni els seus regidors s'haurien atrinxerat a l'ajuntament, manant per via telefonicament. I el mateix raonament va per la Teresa Verdaguer.
Si has seguit tota la moguda "en directe",espero que t'hagi servit per veure com actuen els nostres politics. Perque cadascun ho ha fet d'una manera diferent. Ara be, l'alcaldessa ha demostrat portar el tema amb molt poca ma esquerra...

Anònim ha dit...

noia o noi, no sé si t'informes massa bé. dius que hi ha fins partidistes: sóc votant d'erc i la teresa verdaguer i companyia sempre s'han mostrat en contra d'aquest projecte i han demanat que es preservés el patrimoni natural d'aquesta part i d'arreu de Malgrat. només cal llegir les actes dels plens. per ciu no puc parlar, només sé el que sé: que van votar-hi a favor i que ara van a la manifestació. aquí podríem estar d'acord, tot i que rectificar és de savis i ho aplaudeixo. la campoy fa massa temps que s'equivoca i l'encerta menys. què me'n dius de santa rita? què me'n dius de la torre del castell? i d'un llarg etcètera. l'alcalde d'un poble té molt de poder i l'última paraula en la majoria dels casos. ella n'ès la màxima responsable, no t'enganyis: si ara diu no, els arbres no es tallen. i no em vinguis dient que no vas votar la conxita, que se't veu el llautó a quilòmetres lluny. com a mínim sigues sincer/a. cap problema, és normal, com bé dius tu, algunes persones de malgrat la recolzen. el problema són tants anys a la poltrona.

Anònim ha dit...

T'has pres alguna cosa??

Anònim ha dit...

torno a dir que tot aquest enrenou s'està fent per anar en contra la persona de Conxita Campoy, reitero.
Sobre el meu vot, val a dir que potser no el va rebre cap partit ni cap persona, però aquesta movilització es podria haver fet en moltes altres ocasions i per coses més greus.
Si es greu que desapareguin els arbres clar que sí! jo vull que continuin com estan de veritat, però no tot és culpa seva, és la gent de Malgrat que espero que aquesta vega s'uneixi més i lluitem per altres coses!
Perquè ningu a sortit al carrer per manifestar-se per una fira digna? on és la gent del poble? perquè no surt al carrer a donar una volta i comprar pels nostyres carrers amb la mateixa alegria que surten per manifestar-se?
que tal si ara comencem a convocar manifestacions perquè en comptes de fer pisos al camp de futbol es fes un recinte firal? tindria éxit? o només criticareu quan la fagin a la Pomareda i no hi vagi ningu? ara som a temps també per moltes coses!

Anònim ha dit...

Apa noi informa't bé perque en el moment d'aprovar el projecte es va aprobar lo següent: "preservar els arbres existents, mantenir els màxims possibles,i d'extracció d'arbres existents per reubicació posterior". Això no s'ajusta de cap de les maneres a l'acord. I en quant a ERC, no va estar d'acord amb el projecte. Que no s'amagui tant la senyoreta Campoy i doni la cara de perque ara tots el arbres van a la merda.
Salutacions

Anònim ha dit...

jo no estic d'acord que tallin aquests arbres, i si l'alcaldessa pot fer alguna cosa que la faci, jo també vull aquests arbres però no sé fins a on podem arribar...

Anònim ha dit...

també crec que és veirtat i aque hauria de sortir i venir a la riera a veure que està passant en directe

Anònim ha dit...

tenim poca feina, eh Miguel?

Anònim ha dit...

No he vist a cap personatge de l'ajuntament pel carrer desde que ha començat l'enrenou. Quina vergonya... I ara la Doña Campoy plantará 2 arbres i apa! Sortirá amb el cap ben alt pensant que ha fet una gran obra. Sempre igual... Pobre... quan començará a espavilar la senyora...

Anònim ha dit...

Bueno,veig qu'estas be,aixi,qu'anims i segueix,si no ens agrada et posarem a parir,jo que no vaig al futbol,a vegadas necesitare a algu disfrezat de zorro per tirarli els mocs,com ara,nen vols dir que no t'han narcotitzat aquests dies?,,,si necessitas ajuda avisa.maria,

Anònim ha dit...

Noumalgrat som molts els que pensem com tu, estan utilitzant els arbre per aconseguir la poltrona que sempre critiquen!

Anònim ha dit...

La gent no utilitzem els arbres per aconseguir cap poltrona. La gent ho fem per preservar una de les poques zones natural que queden y que podria ser part del nostre patrimoni històric. N'és igual el partit polític que estigui pero que l'alcaldessa deixi d'amagar-se escalfant la cadira del despatx amb el cul i doni la cara amb explicacions a la gent del poble.

Anònim ha dit...

Tu i la teva fira....

Anònim ha dit...

per tenir alguna autoritat els comentaris s'han de signar com faig jo. potser així no gosaries parlar de la meva persona i de "ràbia acumulada" amb tanta frivolitat. quina ràbia acumulada? aquesta frase no es teva. la meva actuació no la motiva la ràbia, només faltaria! abans de parlar s'ha de saber de que es parla. És molt desconsiderat per part teva acusar-me de deixar-me portar per interés en la poltrona. Quan un es presenta a unes eleccions ho fa conscient que alcalde només serà un dels candidats. Les decisions en politica no es prenen mai per qüestions personals, es prenen per responsabilitat i tinguen en compte els condicionants. per què la meva postura consideres que és un atac a la persona de l'alcaldessa? jo crec que caus en el parany de personalitzar les coses com fa ella.la meva postura és contra un projecte que no s'ajusta al que es va redactar. Tampoc pots afirmar que faria jo si fos alcaldessa, perquè no ho saps, però t'asseguro que amagar-me a un despatx no ho faria. de fet no ho estic fent i la meva postura no és còmode. amb això t'ho dic tot. un politic ha de donar la cara sempre.
Neus Serra

Anònim ha dit...

Ets en Jose Maria?

Anònim ha dit...

Els qui esteu acusant de desinformació, aneu amb compte amb el que dieu perqué us creixerà el nas. Sou vosaltres qui desinformeu a la gent no expliqueu realment el que hi ha darrera de tot plegat, recollint les firmes.

Anònim ha dit...

M'agradaria saber de las presuntes 5000 firmes quantes en son del poble i cuantes en hi han de repetidas.
Neus. Tu vares aprobar el projecte, si no t'el vas mirar i ara dius que t'el varen canviar es problema teu, vares tenir no ser quan de temps per fer apelacions i no las vas fer al seu temps. Es a dir ara no tinguis la rabieta que tens pq s'et veu molt que a la minima que puguis feras tot el possible t'agradi o no, pero si es qüestió d'anar en contre de l'alcaldessa ho faras.
Per cert Neus tu que ets abogada, que tinc que fer pq no vull q per culpa dels que s'han manifestat ara l'ajuntamnet, es a dir tot el poble tindrem que pagar totes las despesas que heu causat vosaltres i no vull pagar ni un euro. Que pringuin els que s'han manifestat.