dijous, 16 d’agost del 2007

LA FIRA 2007, VERGONYOSA

Abans de res volia dir que no em deixaré pas trepitjar per cap persona, ni cap comentari, ni cap post que em critiqui i que em digui que sóc molt jove, que vagi a estudiar, que em facin el boicot a mi etc.
Respectaré a les persones com a persones, criticaré les IDEES o els FETS però no les persones físiques, ja que els errors i la mala organització no depèn solament d'una autoritat, alcalde/ssa, o partit polític, sino de tots plegats.
Així que si insectes saltadors o algun altre tipus d' ésser viu intenta enfonsar-me amb els seus comentaris, sàpiga que si vol seguir-me benvingut, i si no... doncs.... perfecte.
Salut!


Felicitats per la super fira i la gran afluència que va tenir, mare meva m'han comentat que ahir a les 22.45 estava.... SOLITÀRIA, sí, si que hi havia algú però era molt trist que fos tant d'hora i tan poca gent.
Parlem-ne, segons en comenten la fira té: canguro, ziz zag (NOVETAT 2007!!!), simulador i una espècie de vagó que dona voltes, tot allò altre xiringuitos per menjar i tòmboles sense éxit, i bastanta cosa més per nens petits.
Felicitats joves i adolescents, com algú ja ha comentat si voleu fira aneu a Port Aventura o a la fira de Blanes, que aqui no hi ha res a fer.
Segons alguna altra informació han faltat parades i aquest any ni tan sols les paradetes han arribat a la Torreta, potser hauria estat bona idea fer una altra fira marinera per completar l'avinguda ja que està tallada, i donar vida a la fira (això no és irònic).

Espero que no plogui aquesta nit perquè espero poder anar a veure els focs, que això si que els tres últims anys han estat macos i sorollosos, només un dia, però val la pena-.
Darreres informacions que van corrent per la ciutat és que potser l'any que vé la fira es farà pel camí de la Pomareda, si és així, que s'ho treballin i posin transport públic i molta informació de con anar-hi, si la gent vol, hi anirà, igual de lluny és l'Avda. Costa Brava.